Home sweet home

18 september 2019 - Den Bosch, Nederland

Home sweet home, na kleine 3 weken weer terug van een prachtige rondreis in Frankrijk.

Een kleine 8500 foto’s rijker, mijn eigen King Tiger 4700 km erbij op de teller, vele leuke souvenirs en uiteraard vele mooie herinneringen. De hoogte punten voor mij waren toch wel de vluchten over de Somme en D-day beaches. Het vliegen in de Somme, met de badkuip noem ik het maar, was super gaaf en erg spannend.  Maar ook zeker de vele bezienswaardigheden in Normandie, het tank museum in Saumur, K3 in Lorient  en de stad Verdun veraste mij met zijn grote battlefield en vele monumenten/museums/overblijfsels.  Het meest indrukwekkende was Oradour-sur-Glane , erg naar uit gekeken en was top wat een ervaring om daar rond te lopen,kippenvel.

Verder wil ik iedereen bedanken voor de mooie en leuke reacties op reislogger, met een kleine 480 bezoekers en kleine 18000 pagina weergave, aardig bezocht.

Laatste foto’s staan online.

Mazzel Jan Paulussen

1. Jurgen Schuurmans:
    18 september 2019
    Was zeer interessant om je te volgen Jan top. kan niet wachten op mijn souvenir.
  2. Annie:
    18 september 2019
    Gelukkig weer veilig thuis met ontelbare kaarten en magneetjes en prachtige souvenirs
    Het was een indrukwekkende ervaring die we met plezier gevolgd hebben!!
    Mamma en Ton
  3. René van Rijen: